Nonniin, heippa kaikille. mä oon nyt takasi!  En tiiä muistatteks mua enää, kosk siitä mun Pissisdaa blogist on aik kaua aikaa vrmaan jotain 1-2 vuottaä. en muista oike :(( mut laitoin sinne sellasia kuvia, jotka ei ollut mun mut se juttu on hoidettu ja selvitetty kokonaan :) Jote nykyään laitan vaa omii kuvii , mut jos tää tekstin pala auttais teit muistaa, kuka mä olen ni tää on mun entisest blogist.. kirjotin kyl aika kauheesti sillon ja tos postaukses oli kans kuva must mis mul oli se musta toppi ja mun rinnat tuli aika paljon esiin . mut hei se kuva oli otettu kai kolmosel :D et chill pls..  toi on aivan sairaan karseeta tiedän, mä tiedän!! Mutta olen muuttunut ihmiset :) mut täs alhaal nyt se teksti , mu vanhast Pissisdaa- nimisest blogista : 

+++ monet on kysyny et onko totta et oon pannu sitä jätkää jonkakaa olin yhes ,,, jätin sen eileee ;/// paska jätkä haistas mun ****** -.-.--.-.- . nolis . <3 :* mut se oli ihanaaa ;) on se totta!!! :*

täää ↓ kuva on **** vanha xDD löysin tän just äske eiii ***** oon ollu nolis kolmosel :* mut kyl noi on ollu hyvät rinnat ku on tollai aika isot(:!<3 

Tollane .. et oon muuttunu noist ajoist enkä o nii lapselline enää :) joten seurailkaa , kertokaa mitä kuvii ja mitä postauksii haluutte ni toteutan ihan mitä vaa! :') mut se oliki ihan säälittävää touhuuu .. NO en aijo laittaa toho sitä kuvaa.. Sori etten ilmotttanu et lopetin bloggaamisen mut unohin mun saliksen ;(

<3 Saaradaa (XD)

ps . mu gosu malli o MALLLA. tulkaa juttskaa :*